Euphonium Day!

昨日は朝から全力で活動開始! 😊
朝イチは、オンラインレッスンでした。 😉

I was very active from the morning yesterday. 😊
The first mission was online (Zoom) lesson. 😉

自宅ではミュートなしでは音が出せないので、近所の施設を借りてやりました。
Wi-Fiがない環境でしたが、うまくいってよかったです
(テザリングでパソコンをつなぎました)。
電波環境が良くない中、英語でレッスンをするのはなかなか酷だと思うので。 😅
Zoom、やるなぁ。 😉

I can't play without silencer mute at home, so I used community center for that.
There is not Wi-Fi there, but it worked well (I connected my Mac by tethering).
Good job Zoom! 😉

準備完了!

I'm ready!


昨日のレッスンは、日本とアメリカ間でだったので時差のことを心配していたのですが、
お互いにいい時間でできるようになってよかったです。 😊

It was lesson between Japan and US.
I was worried about time difference, but it worked well!! 😊

レッスンは、とてもいい感じでできました!
彼女(受講者)も、やりやすくなったことが
いくつもあって、喜んでくれました。

Lesson went very well!
I really enjoyed working with her. 😊



午後は、ESA音楽学院でのEuphoniumのレッスンでした。
今年度初のEuphoniumクラス。
このメンバーで今年度、一緒にがんばります! 😊😉

There were Euphonium lessons at the ESA Music Academy in the afternoon.
It was the first class in this school year.
We make good time with this member this year! 😊😉



朝からEuphonium Dayを満喫しました〜! 😍

I really enjoyed "Euphonium Day"!! 😍



コメント

このブログの人気の投稿

復帰! / I'm back!

スペインへ / To Spain - Part 1

スペインへ / To Spain - Part 2