素敵な休日 / Relaxed weekend

昨日は、お昼近くまでゆ〜〜くり寝ることができました
(寝るのが遅かったのですが。笑)。
やっぱり身体は疲れていたようで、久しぶりに心も身体も爽やかに
朝を迎えることができました。 😊

I spent very slow morning yesterday.
My body was tired more than I felt, so I refreshed myself! 😊

朝から健気にきれいな花を咲かせてくれている
お花たちに、エネルギーをもらいました。 😉

I got positive energy by these cute flowers. 😉



昨日は、家族とリラックスした時間を過ごすことができました〜。
なんていう素敵な週末の過ごし方! 😍😎

I had very relaxed time with family.
What a nice way to spend weekend!! 😍😎


夕方からは、集中して自分の練習を。
前回、ヘトヘトにバテるまで練習をしたのですが、そのバテたときと同じものを
昨日さらってみると、とってもいい感じにコントロールができて
吹くことができたので、ちょっと安心しました(笑)。 😊

I had very good practice on Trombone in the evening.
I was exhausted when I practiced hard last time (2 days ago?).
I did same things yesterday and I realized that I could make it much more
 easy and controlled much more things.
It's nice to know what and how I can do. 😊



昨日も暑いくらいのいいお天気でした〜!

It was warm and nice day! 



ここ数日、これらのものを飲みました〜。
初めてのものもあるし、やっぱり好き!っていうものも。 😍

I tasted these last few days.
Everything is very good and I like them!! 😍

このジョッキで飲む生ビールを感じられる話題のもの、口当たりが
変わって、とってもいい感じ! 😉

This has new bottle type which makes feeling like beer mug.
It works well! I like it!! 😉






これも気になっていたんです。
安くて美味しくて、いい感じ〜! 😍

This is new taste beer by Sapporo.
Yeah! This is reasonable and taste is good! 😍




そして、リピートしたこれ。
こういう味(クラフト・ビール)、好きです。 😊

And this again!
I like kind of Craft Beer. 😊



そして、このIPA。
ほかのIPAをいろいろ飲み比べてきたわけではないけど、
味も飲みやすさも好きです。
たまの贅沢? 😉

And this IPA by KIRIN.
I like IPA beers very much.
It makes my life rich! 😉


コメント

このブログの人気の投稿

復帰! / I'm back!

スペインへ / To Spain - Part 1

スペインへ / To Spain - Part 2