よく降りましたね〜 / Raining day

昨日は1日雨がよく降りましたね〜。
そんな昨日も、朝から自分の練習をして、気分よく1日のスタートを切りました。 😊

It rained very much yesterday.
But I started my day with good feeling practice. 😊



午後は、三木楽器ロー・ブラス・センターにてアドヴァイザーとして
過ごさせていただきました。

楽器が2つあったのだけど、駅まで車で送ってもらえると、その後は
ずっと傘が必要ないので、助かりました。
Aiちゃん、送迎ありがとう! 😉

I worked as an adviser at Miki Gakki Low Brass Center in the afternoon.
I needed to bring both instruments, so it was not easy to take train.

But going to that store is very simple and easy for me, in the case of
 someone take me to the station. My wife Ai was day off and
 she drove me to the station, so I didn't need umbrella. 😉



こういうご時世なので宣伝もできず、いろいろと心配をしていましたが、
密な状況になることもなく、また与えられた仕事をすることもできてホッとしました。 😙

Due to COVID-19, I couldn't advertise this event which I attended before, 
But I could do my job and some customers were happy, so I was happy too. 😙


練習用ミュートを外して吹けて、嬉しかったです! 😊

It was nice to play without silencer mute!! 😊



帰宅した頃には雨もやんでいて、とってもきれいな空を
見ることができました(電車の中から)。 😍

Rain stopped in the late afternoon when I was on my way home.
 could see very nice sky view from the train. 😍

コメント

このブログの人気の投稿

復帰! / I'm back!

スペインへ / To Spain - Part 1

スペインへ / To Spain - Part 2