満足! / Satiisfied!

昨日もとってもいいお天気でした〜。 😊
きれいな青空を見て1日をスタート! 😉

It was fine day yesterday. 😊
I started my day with this nice blue sky! 😉




昨日は、予定していたとおりにEuphoniumの練習に集中!!
黙々とさらい進めていきました。 😊

I concentrated to practice on Euphonium very well.
I just work for etudes. 😊

昨日のメニューはこれ。

This is a yesterday's work list


Clarke's Technical Studies : 2nd Study & 5th Study
Kopprasch's 60 Selected Studies : From No.3 to No.24


がっつり練習するには十分な内容でした! 😎

It's enough to work for basis! 😎




とっても満足な時間を過ごすことができました! 😉

I was satisfied with my good practice! 😉


 2年以上前からコツコツと腹筋ローラーを続けているのですが(短い時間で
キツイことができるので、気に入っています)、昨日、
少しいいものに買い替えました。

これまでのものは、100均で買った300円のもの。
やってると手が痛かったのですが、今回のものは
握るところがスポンジになっていて、痛くありません! 😊

I've been working with this tool since more than 2 years,
 and I bought little bit better one yesterday. 

I had little pain on my hands with old one, but new one has sponges
 where I grip, so I feel much better! 😊 



とっても満足な1日でした〜! 😉

It was very happy day! 😉


コメント

このブログの人気の投稿

復帰! / I'm back!

スペインへ / To Spain - Part 1

スペインへ / To Spain - Part 2