ありがとう! / Thank you!

昨日は、44回目の誕生日でした。 😊
朝からのんびりゆったり過ごしたいなぁ、と思っていたのですが、
昨日からこの新しいブログ環境にするため、一昨日の夜からいろいろと作業を
していたのが終わらないで、結局昨日も朝からその作業をしていました・・・。

It was my 44th birthday yesterday. 😊
I intended to stay relaxed all the day, but I was occupied with preparing for new blog service from the morning...

朝からいいお天気で、カラフルなお花に癒やされました。 😉

It was very nice day and colorful flowers give me happy and positive energy. 😉




お昼ごはんのあと、先日買っていたこれを、食べてみました〜!
(誕生日、というわけではないのですが)

う〜〜ん、贅沢〜! 😍
普段は普通のルマンドでいいけど(大好き!😄)、たまにこの贅沢なのも食べたいなぁ。 😘

I really enjoyed richer dessert after lunch. 😍



お昼過ぎにやっとデスクワークが一息つけたので、夕方には練習も。 😊
短い時間だったけど、集中していい時間を持てました。 😉

I enjoyed well-concentrated practice on Trombone. 😊
It was not long time, but I could make very good time! 😉



夜は、長男(昨日はお休みでした)が、自分が働いているお店へ招待してくれて、
美味しい焼肉をごちそうしてくれました〜!! 😍

My family was invited for dinner by our first son Asahi. 😍
He works in Japanese BBQ restaurant(he was day off yesterday). 


ありがとう〜! 😍

Thank you Asahi! 😍


「肉ケーキ」っていうのをサプライズで出してくれました〜! 😆

This is called "meat cake". 😆



すっごく美味しかったです! 😍

It was very delicious!! 😍


とっても仲のいい兄弟で嬉しいです。 😉

They are very good brothers!  😉



とっても幸せな1日となりました!!
そして、昨日から今日にかけて、SNSなどを通してたくさんの方から
お祝いのメッセージを頂きました。

みなさん、ありがとうございました。

たくさんの方たちのおかげで、昨日も幸せに誕生日を迎えることができました。
これからもたくさんの方にお世話になることと思いますが、
これからもよろしくお願いいたします。 😌

It was very happy day!!
Thank you for your very warm birthday wishes by several SNS.
I keep working hard and making happy smiles!! 😌

コメント

このブログの人気の投稿

復帰! / I'm back!

スペインへ / To Spain - Part 1

スペインへ / To Spain - Part 2