いろいろと楽器のことを / Considering about instrument

昨日は、朝からものすごい雨と風でびっくりしました・・・。
お昼までは嵐のようだったのに、お昼には雨もやんでくれました
(午後は建物の中にいたので、どのくらい雨が降ったのかわかりませんでしたが)。
外に出るときにやんでくれていたので助かりました〜。 😊

It was very strong rain and wind in the morning like storm,
 but it's gone at noon when I needed to go out. 😊

朝のうちに、少しだけ練習を。 😉

Little bit Trombone practice in the morning. 😉



午後は、ヤマハアトリエ大阪へ行って、自分の楽器についていろいろと実験、研究を
するとともに、気心の知れた仲間たちと一緒にアンサンブルの練習をやりました。
久しぶりのアンサンブル、最高でした!! 😍

I visited to YAMAHA Atelier Osaka in the afternoon and
 I tried many possibilities on my Trombone.
At same time, I had very happy and enjoyable time with my good friends
 by playing some ensemble music together. 😍

コメント

このブログの人気の投稿

復帰! / I'm back!

スペインへ / To Spain - Part 1

スペインへ / To Spain - Part 2