休日らしい日曜日 / Day off Sunday

昨日も、朝からいいお天気でした〜! 😊
梅雨だけどスカッと晴れて蒸し暑くもなかったので、
とってもいい気分で過ごせました〜!

It was very nice day yesterday too!
We are in rainy season now, but it was very fine and not humid at all.
So I felt very good all the day!! 😊




こんなにいいお天気だったのに、昨日は家にこもってデスクワークをしていました。
思っていたよりいろいろとすることがあって時間がかかっちゃいましたが、
なんとか終えることができて、スッキリ! 😉

昨日は僕以外の家族はみんな仕事だったので、夕方からは
黙々と餃子包みをやりました(タネはお昼に作っていました)。

I worked for office works at home yesterday.
It was pity I worked at home in very fine day, but I've done
 many of them, so I felt very good! 😉

After that in the late afternoon, I prepared for dinner "Gyoza"!!


夜は、我が家の畑で採れたニラをたっくさん使っての餃子!
最高に美味しかった〜!! 😍

Yesterday's Gyoza, there was a lot of Chinese chives from our farm!
It was super delicious!! 😍



日中全く隙間がなかったので、練習は夜ごはんを食べてからになっちゃいました。

「練習」とちゃんと言えるようなものをする時間も集中力もなかったので、
昨日はいつもの基礎トレーニングをやったあと、今度少しだけ吹く
ソロの曲を少しさらいました。 😊😉

There was not time for practice in the daytime,
 but I enjoyed it after having dinner.

I was not very much ready for practice for concentration
 and time, so I did my usual basis training
 and worked for solo piece little bit. 😊😉



夜、とってもきれいな空の色を楽しめました! 😌

It was nice to enjoy seeing nice sky view! 😌


コメント

このブログの人気の投稿

復帰! / I'm back!

スペインへ / To Spain - Part 1

スペインへ / To Spain - Part 2