隙間なくがんばりました〜! / Hard working day

約1週間ぶりに自宅で迎える朝でした。
最近は疲れがどのくらい取れているのかすらわからない感じで朝を迎えて
日々を過ごしていますが、毎日充実していていい感じです。 😊

Morning at home after 1 week traveling.
I'm having very meaningful days lately, but spending my time
 at home is very peaceful. 😊



とは言ってものんびり過ごすわけにはいかず、昨日は
お昼前からオーケストラ関係の打ち合わせへ。

いろいろと困難なことが目の前に立ちふさがる日々が続いていますが、
明るいことについて話し合うのはよかったです。 😊
自分たちにできることを、これからも精一杯やっていこうと思っています。 😉

It was nice if I could stay home with free time, but there are many things
 what I want and need to do.

There was meeting with orchestra staffs yesterday.
There are many difficult things in the world now, but it was nice to
 think and talk about our nice future in the meeting. 😊😉


打ち合わせのすぐ後は、ESA音楽学院でEuphoniumのレッスンでした。
最初から最後まで集中して、みんなでいい時間を過ごすことができました〜! 😊

There were Euphonium lessons at the ESA music academy after meeting.
We shared well-concentrated and very musical time! 😊



お昼ごはんを食べる時間が取れなかったので、夕方、レッスンが終わってから
帰りの車の中でこれを食べました。 😉

「小枝」と「チョコボール」が合体したものなのかと思っていたのですが、
小枝がチョコボール(ボール形)になったものでした。
ピーナッツが真ん中にあるものだと思って食べ始めたので、
最初は少しがっかりでした。 😙😜

I missed my lunch because meeting finished little bit late,
 so I took this chocolate ball after teaching in the car. 😚😜



きれいな空を見て1日を終えるって、いいですね。 😊

It's very nice to close the day with nice nature view. 😊


コメント

このブログの人気の投稿

復帰! / I'm back!

スペインへ / To Spain - Part 1

スペインへ / To Spain - Part 2