いろいろがんばりました〜 / Many tasks are done

昨日は朝から晴れてくれました〜。
朝から青空ときれいなお花を見てエネルギーをもらいました! 😊

It was nice day yesterday.
I got positive energy by blue sky and colorful flowers. 😊




お昼からは、運転免許証の更新の講習へ。
朝のうちに練習をして、お昼ごはんのあとの睡魔と戦いながらお利口に過ごしました。 😉

I took driving class for renewing my driver's license in the afternoon.
Every 5 or 3 years, we have to do this in Japan.


そのあと、すぐに家に帰り楽器を持って移動!
午後の後半は、ビデオ撮影をがんばりました〜。
いろいろと大変でしたが(汗)、なんとかがんばれました! 😊

After that, I returned home, took my Trombone and
 headed to Namba(South of Osaka).

I needed to make video recordings, so I made videos with
 very well concentration. It was not much time to do yesterday, but
 I could make them which are OK. 😊


ヤマハアトリエ大阪のみなさん、昨日も
とても親切に協力していただき、ありがとうございました!! 😊

Thank you for your kind support team YAMAHA Atelier Osaka.
You made my day great! 😊

コメント

このブログの人気の投稿

復帰! / I'm back!

スペインへ / To Spain - Part 1

スペインへ / To Spain - Part 2