久しぶりのリハーサル / Orchestra rehearsal after one month of silence

昨日は、約1ヶ月ぶりのオーケストラのリハーサルでした。
朝から雨が降っていましたが、ちょうど移動のときは小雨だったり
やんでくれていたので、助かりました〜。 😊

There was orchestra rehearsal after one month of silence yesterday.
It was raining all the day, but it was just little bit or
 stopped when I need to go out. 😊

毎朝、きれいなお花に癒やされて1日をスタートさせています。 😉

I start the day with looking these nice flowers everyday. 😉



久しぶりのオーケストラのリハーサルは、土曜日に東京の
八王子で開催されるバレエ公演のものでした。
久しぶりのリハーサルが、ピット配置でしかもよく響く場所で・・・。
なかなか大変でした。 😅

Rehearsal was for Ballet which will be on Saturday in Tokyo.
It was not easy to rehearse after more than one month no perform
 together, and rehearsing in the well sounding room
 in the pit setting. 😅


久しぶりのコンサート、楽しみです! 😊

Anyway, I'm very looking forward to performing in the live concert! 😊

コメント

このブログの人気の投稿

復帰! / I'm back!

スペインへ / To Spain - Part 1

スペインへ / To Spain - Part 2