しっかり練習できました! / Practicing day!

昨日は朝からすごく風が強かったですねぇ。
雨は、天気予報で言ってたわりにあまり降りませんでしたが、
厚い雲に覆われてすごく強い風の音を聞きながら過ごすことになりました。

It was very windy yesterday.
Weather forecast said it rains, but rain was not hard, but
 wind was very strong like a storm.

お昼過ぎにやっと空が明るくなって、日差しが
出てきてくれました!(この後また雨が降ったけど)

Sunshine arrived in the beginning of afternoon (but it rained later).


強風にも負けず、きれいな花を咲かせてくれています。 😍

They show nice colorful flowers against strong wind. 😍



昨日は、集中していい練習ができました! 😊

I really enjoyed my practice! 😊


Mildeのエチュード(ファゴット用)をTromboneで。
なかなか大変ですが、いい練習になっています
(速いテンポではなく、しっかり確実に吹くようにさらっています)。

I worked on Milde's Studies on Trombone (this is originally for Bassoon).
It's not easy, but I worked it very carefully (not in fast tempo, 
but I work on this very precisely).



夕方には、とってもきれいな空を見ることができました! 😍

I was happy to see these nice sky views! 😍




そして夜にはEuphoniumで、数日前にやっていたKoppraschのエチュードの続きから。
いやぁ、この写真のもの、大変だった〜。 😅

I backed to practice on Euphonium in the evening.
I continued to work on Kopprasch's Studies.
This picture's one was hard to do... 😅


コメント

このブログの人気の投稿

復帰! / I'm back!

スペインへ / To Spain - Part 1

スペインへ / To Spain - Part 2