嵐のような日 / Stormy day

昨日は午前中は風は強いけどまだいい日でした。
お昼からは、嵐のような暴風雨に加えて雷が。
山の方ではよく雷が落ちているようでした・・・。 😱

It was little windy but good day in the morning yesterday, but it was
 like storm and many thunders in the afternoon... 😱

数時間すると、雨もやんで暴風雨も治まってくれました。 😊

It stopped and looked better few hours later. 😊



一昨日がハードな1日だったので、昨日はのんびり過ごしました。
でも、夜になって少し練習を。 😉
いい感じに1日を終えることができました。 😌

I spent slow and relaxed time yesterday because
 a day before yesterday was hard day. 😉
I thought it was no practice day, but I did in the evening little bit.
I felt quite good! 😌


コメント

このブログの人気の投稿

復帰! / I'm back!

スペインへ / To Spain - Part 1

スペインへ / To Spain - Part 2