東京へ / To Tokyo

昨日は、朝から家での用事や買い物などを順調に済ませ、
東京へ向かって出発!

本来は今日が移動日となっているのですが、昨日はフリーだったので
昨日のうちに東京へ移動しました(今日の夕方から
リハーサルがあるので、身体の疲れを分散させるため)。

久しぶりの新幹線での移動でしたが、思っていたよりも人がいました。

I did home works and shopping for family in the morning and
 headed to Tokyo for Ballet performances on Saturday yesterday.

Today was planned to moving day, but it was day off yesterday,
 so I came to Tokyo and stayed my brother's house.

There are more people than I expected in the Shinkansen
 between Osaka and Tokyo.



東京到着後は弟が駅まで迎えに来てくれて、まずは家に帰って荷物を置いてから
遅いお昼ごはんを。
美味しくお寿司を食べました〜! 😍

My brother picked me up at the station, so we had nice late Sushi lunch
 after put my baggages in the house. 😍


弟の家には防音室があるので、少し休んでから、夜に少し練習もできました〜。
練習用ミュートなしで吹けるって、最高!! 😊😉

There is practice room (soundproof) in his house, so I could
 practice little bit in the evening.
It's very nice to play without silencer mute!!! 😊😉


コメント

このブログの人気の投稿

復帰! / I'm back!

スペインへ / To Spain - Part 1

スペインへ / To Spain - Part 2