朝からがんばった〜! / Worked a lot!

昨日はお休みだったけど、朝いつもの時間に起きて活動開始!
いいお天気で気持ちよかったです!! 😊

It was day off yesterday, but I woke up as usual and started the day very positive!
It was very nice day!! 😊




久しぶりに本業(?)に戻っての畑へ。 😜
大雨が降ったりもしていろいろと心配していましたが、たっくさん収穫できました〜!
楽しい楽しいお芋掘り。たくさんできてて嬉しかった〜。 😍

I backed to main (?) job in our farm after few weeks absent. 😜
There was very strong rain like storm few days ago,
 so I was worried about them, but there are many things
 which were waiting us!! 😍


たくさんできてました〜!

Many potatoes were ready!


カルビーと契約するか! 😆

Let's make contract with chips company! 😆


ニンニク、中を見ないとどうなってるのかわからないので
まだまだ気は抜けないけど、見た目は悪くない感じ??

Garlics look nice, but I need to see inside if it's good enough.


玉ねぎ〜!! 😍

Onions!! 😍


じゃがいもと玉ねぎは、まだ残しています。
次の収穫もたくさん穫れるといいなぁ。 😊😉

I left more onions and potatoes for the next!
I hope I can enjoy taking them again soon! 😊😉



夏野菜も、いい感じです! 😉

Summer vegetables seem good! 😉


とってもたくさん収穫できて、大満足!!
収穫がやっぱり一番楽しいし嬉しいよね! 😊😍

We are very happy with them!!
Cropping is the most happy work! 😊😍


たくさん収穫できるのは嬉しいけど、そのあと持って帰るのも大変でした・・・。 😅
収穫カゴを荷台にくくりつけて、安全運転で帰りましたよ。 😉

We are very happy with many crops, but it was not easy to carry them. 😅



午後もいろいろと用事があって外に出ていたので、練習は夕方になってからでした。
朝から畑でがんばっていたので、ずっと足腰がだるかったです。 😆

I practiced on Trombone in the evening.
I felt heavy myself because I worked in the farm in the morning and
 went shopping for house stuffs in the afternoon. 😆



昨日はとっても長く濃い1日でした〜! 😊

It was very long and meaningful day! 😊


コメント

このブログの人気の投稿

復帰! / I'm back!

スペインへ / To Spain - Part 1

スペインへ / To Spain - Part 2