バレエ公演 x 2、そしてレッスンDay / Ballet performance twice & Teaching day

一昨日の土曜日は、東京、八王子でのバレエ公演でした。
お昼と夜の1日2回公演、ハードでした・・・。 😅

The day before yesterday on Saturday, there were
 Ballet performances in Hachioji, Tokyo.
It was hard to perform Ballet twice a day... 😅

午前中は、ホテルに部屋でエクササイズをしたり練習をして過ごしました。 😊

I spent my time doing my exercises and
 practice in hotel room in the morning. 😊



やっぱり、生のコンサートで演奏ができるのは嬉しいですね。 😉

It was very happy moment performing in the live concert. 😉


2公演の合間の休憩のときに、甘い差し入れをいただきました〜。 😍

I got sweet thing in the break time between 2 performances. 😍



ハードなバレエ公演が終わり、僕はホテルには泊まらないで、バレエの夜公演を
観に来ていた弟の車で、そのまま弟の家へ。 😉

I didn't stay in the hotel on performance day, my brother who came
 to watch Ballet performance in the evening brought me to his house. 😉


翌日の昨日は、朝から銀座へ。
お昼前から夕方まで、みっちり個人レッスンをさせていただきました。 😊

場所を使わせてくださったヤマハアトリエ東京をはじめ、受講してくれたみんな、
このレッスン会に関してお世話になったみなさま、本当にありがとうございました!

こういうご時世なのでクローズドでの開催とさせていただきましたが、
たくさんの人たちと一緒に有益な時間を共有することができました。 😊😉

Yesterday, I headed to Ginza for my teaching day.
I gave individual lessons to 6 young talented musicians. 😊

I appreciate YAMAHA Atelier Tokyo for letting me use their nice salon
 for my lessons and thank you for taking my lessons for students.

It was very nice to share many thing from my experiences with them! 😊😉

顔を出しに来てくれた飯田くんとも久しぶりに会って話せて、嬉しかったです。 😊

It was nice to meet and talk with Tomohiko!
Thank you for visiting me! 😊



帰り道に、しっかりがっつり食べました〜!
よくがんばった〜!! 😍

We had big dinner on our way home!
We did big job!! 😍


夜は、甘いクリームが欲しくて、食べちゃいました。 😘

I missed something sweet last night. 😘


コメント

このブログの人気の投稿

復帰! / I'm back!

スペインへ / To Spain - Part 1

スペインへ / To Spain - Part 2