歯医者 Part 2 / Dentist Part 2

昨日も朝からいいお天気でした〜!
梅雨ではあるけど、こうしていいお天気が続いてくれるのは
ありがたいですね(今晩からは雨のようです)。 😉

It was very fine day yesterday!
We are in rainy season, but we are enjoying very nice days everyday. 😉




一昨日に引き続き、昨日も歯医者へ行きました。
一昨日は、欠けてしまった詰め物を直してもらい、昨日は普通の歯の治療。
久しぶりに麻酔をしての治療でした。

せっかくの機会だし、ということで、麻酔が効いている状態で楽器を
吹いてみたのですが、口が膨れ上がっている感覚になっていたので、
やっぱりコントロールはできませんでした。 😆

I visited dentist again yesterday.
A day before yesterday, they fixed my filling and yesterday was for other.
It's nice to fix and taking care of my teeth before it got serious problems. 😊😉


麻酔の効きがなくなってからは、真剣に自分の練習に向き合いました!
昨日は久しぶりにTromboneとEuphoniumの両方で。 😉
汗をかきかき、がんばりました〜! 😊

It was nice to work well on Trombone and Euphonium!
It was very sweaty practice, but I really enjoyed it! 😊😉



コメント

このブログの人気の投稿

復帰! / I'm back!

スペインへ / To Spain - Part 1

スペインへ / To Spain - Part 2