じゃがいも、大収穫! / Potato harvest

昨日もとってもいいお天気でした〜! 😊

It was very nice day yesterday! 😊




昨日は朝から畑へ。
もう一畝(うね)残っていたじゃがいもの収穫をメインにやりました。
とってもいいお天気で風もあって、気持ちよかったです(作業中は暑かったけど)。

I worked hard as a farmer yesterday morning.
I harvested potatoes with my wife Ai. We are very happy with many potatoes!!

玉ねぎ、まだたくさんあります! 😍

There are still many onions! 😍



アスパラガスは、そのへんの小学生よりも背が高くなっていました〜。 😆

Asparaguses were taller than a child. 😆


😳


この収穫のときが一番気分が盛り上がるし、幸せな時間です!! 😍

This is the most exciting and happy moment!! 😍



自転車で家に持って帰るのにも一苦労です。 😅

It was not easy to take them home by bycycle. 😅



夜になってから、しっかりと自分の練習を。
いい汗かきました〜(暑い季節になってきましたね)。 😉

I had enjoyable practice on Trombone in the evening.
It was very sweaty time. 😉


コメント

このブログの人気の投稿

復帰! / I'm back!

スペインへ / To Spain - Part 1

スペインへ / To Spain - Part 2