雨の日でした / Rainy day

昨日は朝からかなりな雨が降っていましたねぇ。
朝、次男を学校まで車で送ったのですが、行きも帰りもかなりの時間がかかりました。 😥

It was rainy day yesterday.
I brought my son to his high school by car in the morning.
 It took much more time than usual. 😥


朝は歯医者に行ってクリーニングをしてもらい、そのあと
家で少し練習をしてからレッスンへ。 😊

I visited my dentist for cleaning in the morning,
 and practiced a little before go to teach. 😊



午後は、ESA音楽学院でのTromboneのレッスンでした。
前半の個人レッスンも後半のグループレッスンも、いい感じに進んでいきましたよ。 😉

There was Trombone lessons at the ESA music academy in the afternoon.
Both of individual and group lessons went veery well! 😉



ちょうど帰宅した頃、やっと雨がやんでくれました〜! 😊

When I got home, it finally stopped raining. 😊



夜には、Euphoniumの練習もできましたよ。
いい汗かきました。 😊

I enjoyed my Euphonium practice in the evening.
It was sweaty time. 😊


コメント

このブログの人気の投稿

復帰! / I'm back!

スペインへ / To Spain - Part 1

スペインへ / To Spain - Part 2