幸せものです / What a lucky man

しばらく更新の間隔が開いてしまいました。
バタバタしていますが、毎日元気に過ごしています! 😊

It took more than a week from my last update.
I'm occupied with many things still now, but I am very fine!! 😊

先週、健康診断の2次検診で見つかった首元にある腫瘤の検査のため、
大きな病院へ行きました。
大きめのものが片側に2つあるようで、良性にしろ悪性にしろ、
将来的には切除していく方向となりそうです。

I found two not small tumors on my left side neck by
 general medical check and visited big hospital for them last week.
It seems I cut them off in near future if they are good one.

首に針をさして細胞を取ったのですが、すべてが初めてで緊張しました〜。 😅

They took cell from my thyroid from neck.
It was scary. 😅



病院は神戸にあるので、前の日から妻のAiと一緒に神戸入りしました(当日の
朝早くからの移動のあとの長い病院での時間はキツそうだったので)。
早めにホテルに着くようにして、神戸港までお散歩しました。
初めて行ったけど、きれいなところでしたよ〜。 😍

My hospital is in Kobe, so I stayed in Kobe night before with my wife Ai.
We walked to Kobe port. It was very nice place!! 😍






もうこの病院へ行った日から1週間になろうとしています。
このときにFacebookにもこの状況のことを書いたのですが、本当にたくさんの
人たちからコメントやアドバイスを頂きました。

その反応の数を見て、改めて自分がすごく恵まれているのだなぁ、と実感しました。
みなさま、本当にありがとうございます! 😍
たくさんの人たちに支えられながら、想ってもらいながら過ごせている幸せを、しっかりと
感じながらこれからも毎日を充実させていこうと思っています。 😊

It took almost a week from my visiting to hospital now.
I posted about this to Facebook then, and I got a lot of warm, kind and
 lovely comments and messages from great friends all over the world. 😍

Thank you very much!
I enjoy my life with your great energy! 😊

コメント

このブログの人気の投稿

復帰! / I'm back!

スペインへ / To Spain - Part 1

スペインへ / To Spain - Part 2