東京滞在 / Tokyo stay

月曜日から東京へ行っていました。
今帰りの新幹線の中なのですが、今回の滞在もとっても充実したものとなりました。 😊

I was in Tokyo from Monday and I'm on my way home now.
It was very happy and meaningful visiting for me. 😊

前回はEuphoniumもあったので移動がとっても大変でしたが、今回は
これだけなので楽でした〜(いや、重いんだけどね。😅)

I brought my Euphonium too to Tokyo last time, but this time was with (only) these!
It's much better!! (yes, it's even very heavy but 😅)



行きの新幹線の中ではいくつかやることがあったのですが、
すべて順調に進めることができました。 😊
一仕事した後は、ご褒美タイム。 😉
でも、まだまだエンゼルは出てきません・・・。

There were something to do during traveling (in Shinkansen) on my way
 to Tokyo, but everything was done very smooth and
 I had enjoyable time after those works. 😉



腹ペコで到着したあとは、すぐにごはん!!
夜にはレッスンがあったので、しっかり食べました〜。 😍

We really enjoyed Japanese BBQ (Yakiniku) for lunch
 with my brotehr Yujiro just after arriving.
It was "as much as you can eat" style restaurant, so we ate a lot
 for lesson in the evening!!! 😍




夜には、基礎トレーニングのグループレッスン会を。
しっかりみっちり、みんなでがんばりました〜! 😊

これからも、こういう機会を作っていきたいと思っています。興味のある人は、
ぜひ気軽に参加してくださいね〜。 😉

We shared really good time for working basis together in the evening.
We worked for something which is not difficult, but hard trainings. 😊

I plan to continue to give this kind of opportunities in future too.
 Please do not hesitate to attend or contact me for these opportunities. 😉



真ん中2日は、オーケストラの学校公演でした。
それぞれ東京と千葉の小学校へオジャマしました。覚悟はしていましたが、やっぱり
この時期の体育館でのコンサートは暑くてキツイです・・・。

特に1日目の体育館は、暑さがこもってサウナの中にいるかのようでした
(汗のかき方が、本当にサウナにいるときのようでした)。 😵😱
前の日にしっかり焼肉食べておいてよかったです。 😉😎

Middle 2 days were orchestra's school concerts in Tokyo and Chiba.
It was so hard to perform in the gymnasium in Summer...

First day was especially hard, it was like we were in sauna. Everyone sweated
 like being in sauna with concert costume. 😵😱
It was good idea eating Japanese BBQ a lot for the energy a day before! 😉😎


雨どいが植木鉢になっていました。 😆

The rainwater pipe became plant pot. 😆



どこに行っても、やっぱり他の人の畑の様子は気になりますね。 😊😉

As a farmer, it's always very interesting other farms. 😊😉



昨日のコンサートのあとは、学校まで弟が車で迎えに来てくれました。
午後には施設を予約していて、一緒にデュエットをするようにしていたんです。
帰り道でお寿司を食べて腹ごしらえをして大満足! 😍

Yujiro (my brother) came to school where I performed yesterday and
 picked me up to the next place.
We planned to play some duos together in the afternoon.
On our way back, we had nice Sushi lunch!! 😍



午前の体育館でのコンサートで想像以上に体力を消耗していましたが、
楽しく過ごせました〜! 😊

I was very exhausted by the concert in the morning in the
 very hot school gymnasium, but I really enjoyed playing! 😊



夕方ヘトヘトになって家に帰り、しばし休憩。
そして、夜になっていろいろと回復していたので、夜も
デュエットをして楽しく過ごしました〜! 😍

We backed home and had big rest with doing nothing in cool room.
We were charged in the evening, so we played some more duos in the evening too!
It was very enjoyable time!! 😍



しかし、昨日は1日よく吹いた〜〜。
夜に飲んだビールが、とっても美味しかったです! 😍😉

I played a lot yesterday.
The beer after all of them was very delicious! 😍😉


コメント

このブログの人気の投稿

復帰! / I'm back!

スペインへ / To Spain - Part 1

スペインへ / To Spain - Part 2